O Nas

By Gosia - 1/19/2017

Czubrysiowy Zakątek to blog o życiu, rodzinie ale też o tym co NAS otacza.
"NAS" - MY to Ja, On i dwójka Naszych dzieci.

Kim jesteśmy? Przede wszystkim dobrze dobraną, zgraną paczką na początku drogi przez tzw. "życie". Z moim mężem poznaliśmy się jeszcze na studiach w Warszawie i kiedy podjęliśmy decyzję o wspólnym "MY", wróciliśmy w rodzinne strony na Warmię. Tu wybudowaliśmy dom i założyliśmy rodzinę.


Michał - inżynier z niesamowitym talentem kulinarnym. Potrafi całe godziny spędzać w kuchni a zupy to jego pasja. Kocha spokój, ciszę i kubek gorącej herbaty przy kominku.
Jaś - to On pokazał mi czym jest ta prawdziwa, bezwarunkowa i wręcz nieludzka miłość do drugiej osoby. Uwielbia przytulanki i całusy. Samochody i wszystko co wydaje dźwięki zbliżone do wiertarki to pasja 2 latka, która kto wie, może zaszczepi w Nim miłość do prac ręcznych - pomoc w domu jest zawsze mile widziana :)
Hania - pojawiła się niedawno a już jest oczkiem w głowie całej rodziny. To ciekawskie spojrzenie - z niecierpliwością czekam na to co będzie dalej.
Ja - zdecydowana i ciekawa świata. Miłośniczka tematów wnętrzarskich i ogrodniczych. Uwielbiam planować, zmieniać i wymyślać. Założenie bloga od bardzo dawna kiełkowało w mojej głowie. Potrzeba wyrażenia siebie, swoich pasji i podzielenie się nimi z innymi tak samo lub nawet bardziej zafiksowanymi na punkcie wnętrz, ogrodów i rodzinie wygrała z brakiem czasu i strachem przed oceną innych. Czy mam chwilę dla Siebie? - rzadko. Czy żałuję? - nigdy w życiu! :)









  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze